1 Ανάπτυξη - Προώθηση Πωλήσεων (Sales Growth & Promotions)
2 Εξυπηρέτηση Πελατών
3 Διατήρηση-Ανάπτυξη Πελατολογίου και Βάσεων Δεδομένων
4 Στέλεχος υποστήριξης (Back Office)
5 Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Τηλεπικοινωνιακών Λύσεων (Telecommunication Consulting)
6 Παροχή Υπηρεσιών Τηλεπληροφόρηση - Audiotex
7 Παροχή Υπηρεσιών - Videotex
8 Fax Center
9 Τηλεγραμματεία
1 Ανάπτυξη - Προώθηση Πωλήσεων (Sales Growth & Promotions)

Telemarketing / Telesales

  • Αναγνώριση του σωστού προσώπου επαφής
  • Αναθεώρηση των πληροφοριών της επαφής
  • Ενημέρωση για την εταιρεία, για το σκοπό της ενέργειας
  • Ενημέρωση σχετικά με το προϊόν, την τεχνολογία κλπ. με βάση συγκεκριμένο script
  • Παροχή της πληροφόρησης μέσω e-mail, fax ή Web reference
  • Follow up με σκοπό τη δημιουργία του lead
  • 'Κλείσιμο' της επαφής, του συμβολαίου, της πώλησης
2 Εξυπηρέτηση Πελατών

Τεχνική Υποστήριξη - Technical help desk

  • Διαχείριση Τηλεφωνικού Κέντρου
  • Data entry σε εργαλείο CRM
  • Πληροφόρηση τεχνικής φύσεως
  • Αναπαραγωγή θεμάτων και προβλημάτων
  • Προώθηση του θέματος εσωτερικά
  • Customer ownership / Customer call back Διαχείριση Παραπόνων

Διαχείριση Παραπόνων

  • Διαχείριση Τηλεφωνικού Κέντρου
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Προώθηση του θέματος εσωτερικά
  • Διατήρηση διαδικασιών
  • Data entry σε εργαλείο CRM
  • Customer ownership / Customer call back

Πληροφόρηση εμπορικού περιεχομένου / Γραμματειακή Υποστήριξη / Data entry

  • IVR
  • Γραμμές 800 & 801
  • Υπηρεσίες Διαχείρισης Τηλεφωνικού Κέντρου
  • Data entry σε εργαλείο CRM
  • 1st level support
  • Διανομή κλήσεων
  • Call back στον πελάτη

Υποστήριξη Πωλήσεων

  • Data entry σε εργαλείο CRM
  • Διαχείριση παραγγελιών
  • Διαχείριση συμβολαίων πελατών
  • Call back στον πελάτη
  • Επικοινωνία εσωτερική σε συνεργασία με άλλα τμήματα
3 Διατήρηση-Ανάπτυξη Πελατολογίου και Βάσεων Δεδομένων

Παρά την εξέλιξη νέων μορφών επικοινωνίας το τηλέφωνο συνεχίζει να αποτελεί το πιο διαδεδομένο μέσο. Το CRM (Customer Relationship Management) ως λογική και μεθοδολογία διαχείρισης πελατειακών βάσεων απαιτεί ως προϋπόθεση ένα ή περισσότερα κανάλια επικοινωνίας.Η συνδυασμένη εφαρμογή της λογικής του CRM με ένα σύγχρονο Call Center αποδίδει τα μέγιστα σε πλειάδα εφαρμογών όπως:

  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Κοινού και Πελατών (Πληροφορίες,Παραγγελιοληψία,AfterSales Service κ.α.)
  • Ανάπτυξη Πωλήσεων &Πελατολογίου (Δημιουργία Πελατολογίου, Ενεργοποίηση Πελατολογίου, Αύξηση Παραγγελιοληψίας κ.α.)
  • Συστήματα Πιστότητας (Μόνιμης Βάσης και Διαχείρισης, Περιορισμένης Έκτασης και Διάρκειας)
  • Τηλεφωνικές Έρευνες (Καταγραφή Απόψεων, Στατιστική Ανάλυση)
  • Μείωση Κόστους Διαδικασιών (Direct Εφαρμογές, Interactive Επίβλεψη Διαδικασιών)
  • Follow Up
4 Στέλεχος υποστήριξης (Back Office)

Απώτερος σκοπός του είναι η βελτίωση της ολικής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων (totalqualitymanagement), σε όλα τα τμήματα, για την επίτευξη της μεγαλύτερης δυνατής πληρότητας, για την ενίσχυση του ποσοστού των πιστών πελατών, για την τήρηση των νόμιμων διαδικασιών.

Βασικός στόχος είναι η υψηλή παροχή υπηρεσιών προς τους φιλοξενούμενους της μονάδας καθώς και προς τους «φίλους μας» και το προσωπικό.Επίσης, πολύ σημαντική αρμοδιότητα του υπεύθυνου backoffice, είναι οι άριστες δημόσιες σχέσεις με τους φιλοξενούμενους αλλά και όλων των ‘κοινών’ της επιχείρησης (αρχές, κοινότητα προμηθευτές, πελάτες τουριστικών γραφείων, φιλοξενούμενους, ΜΜΕ, δημόσιοι οργανισμοί, προσωπικό, κτλ.).

5 Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Τηλεπικοινωνιακών Λύσεων (Telecommunication Consulting)

Οι λύσεις της Redcall απευθύνονται τόσο σε ανεξάρτητες επιχειρήσεις, όσο και σε τεχνικές εταιρείες, που αναζητούν έναν έμπιστο συνεργάτη, στην προσπάθειά τους να εκτελέσουν ένα ολοκληρωμένο έργο.

6 Παροχή Υπηρεσιών Τηλεπληροφόρηση - Audiotex

Οι Υπηρεσίες Tηλεπληροφόρησης (Αudiotex), δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες τηλεφώνων (κινητών και σταθερών), να επικοινωνούν με βάσεις δεδομένων, πληροφοριών ή άλλης φύσης περιεχόμενο και να λαμβάνουν τις υπηρεσίες αυτές μαγνητοφωνημένες ή ζωντανές, καταβάλοντας τέλη υψηλότερα από αυτά των αστικών κλήσεων. Το Audiotex συγκαταλέγεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

7 Παροχή Υπηρεσιών - Videotex

Πρόκειται για μια υπηρεσία που λειτουργεί παγκόσμια. Τα απαραίτητα εξαρτήματα αυτής της υπηρεσίας είναι τα ειδικά τερματικά videotex ή ένας υπολογιστής με modem που λειτουργεί ως προσομοιωτής (emulator). Οι πληροφορίες που μπορούμε να πάρουμε βρίσκονται σε ειδικές βάσεις videotex εντός ή εκτός Ελλάδας και είναι της μορφής κειμένου και γραφικών. Τα θέματα που παρέχονται καλύπτουν ποικίλους τομείς: ψυχαγωγία, καιρός, οικονομικές πληροφορίες, τουρισμός, στατιστικά στοιχεία κλπ.

8 Fax Center

Οι Fax-Servers αποδεδειγμένα μειώνουν δραματικά το κόστος διαχείρισης και διανομής των εισερχομένων και εξερχομένων fax της εταιρίας σας και ταυτόχρονα αυξάνουν άμεσα την απόδοση των υπαλλήλων. Από μελέτες έχει παρατηρηθεί ότι ένας υπάλληλος με μέσο όρος αποστολής 5 Fax ημερησίως χάνει περίπου 1 ώρα εργασίας. Με το Fax Server η διαδικασία είναι τόσο απλή, όσο η αποστολή ενός email, ανεξάρτητα από το μέγεθος του.

9 Τηλεγραμματεία

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα…


Η επιχείρησή μας, σας παρέχει γραμματειακή υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, η οποία πραγματοποιείται μέσω εκτροπής κλήσεων από αποκλειστικά δικό σας αριθμό ή και με διάδοση δικού μας τηλεφωνικού αριθμού. Χωρίς ειδικούς εξοπλισμούς, κωδικούς και πολύπλοκες διαδικασίες είμαστε σε θέση να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στηρίζοντας το γραφείο ή την επιχείρηση σας. Η υπηρεσία απευθύνετε σε ελευθέρους επαγγελματίες (γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, μηχανολόγους, μεσίτες, κ.α.) καθώς και σε μικρές επιχειρήσεις που εδρεύουν σε όλη την Ελλάδα.

  • Απαντάμε εμείς σε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις σας, είτε λείπετε, είτε είστε απασχολημένοι, έτσι ώστε εσείς να έχετε τον χρόνο να κινηθείτε, να οργανωθείτε και να εργαστείτε καλύτερα.
  • Σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες που θα σας παρείχαν περισσότερες από μια γραμματείς αφού το τμήμα της τηλεγραμματείας της επιχείρησής μας λειτουργεί 12 ώρες (09.00 – 21.00) και Σάββατο/Αργίες ή και 24 ώρες την ημέρα 365 ημέρες το χρόνο (ανάλογα με τις ανάγκες που εσείς έχετε).
  • Απαντάμε στα τηλεφωνήματά σας πάντα με τον πιο επαγγελματικό τρόπο και εξυπηρετούμε την γραμμή σας με ευγένεια, υπομονή και προθυμία. Διαχειριζόμαστε τις κλήσεις σας με τον αποδοτικότερο δυνατό τρόπο και σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες που εσείς μας δίνετε.
  • Κρατάμε όλα τα μηνύματα σας όπως θα τα κρατούσε η προσωπική σας γραμματέας, οργανώνουμε τα ραντεβού σας ή κρατάμε τις παραγγελίες σας. Όλα σας τα μηνύματα καταγράφονται σε Η/Υ και ενημερώνεστε στον χρόνο και με τον τρόπο που εσείς θέλετε κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρησή μας. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αρχειοθέτησης των μηνυμάτων σας για όσο καιρό εσείς ορίσετε.
  • Σε περιπτώσεις που εσείς μας ορίσετε ως επείγον θα ειδοποιηθείτε άμεσα από εμάς με κλήση σε κάποιο νούμερο που θα μας έχετε υποδείξει εσείς ή ακόμα και με γραπτό μήνυμα sms χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
  • Επιπλέον έχετε την δυνατότητα να αφήνετε σε εμάς μηνύματα που θέλετε να μεταβιβάσουμε σε συνεργάτες, πελάτες σας κ.λ.π. όταν σας καλούν ή ακόμα να στείλουμε αντί για εσάς κάποιο fax ή e-mail ή sms.
  • Τελευταίος και σημαντικότερος λόγος είναι η μείωση λειτουργικών εξόδων μιας επιχείρησης καθώς και το ότι απαλλάσσεστε από τυχόν προβλήματα απουσίας προσωπικού (λόγω άδειας, εγκυμοσύνης κλπ).